Siirry sisältöön
Jan Ropponen: Näin hyödynnät aidosti arvomyyntiä | Uuden kirjan julkkarit

Tervetuloa Arvomyynti-kirjan julkistustilaisuuteen!

Verkossa perjantaina 29. marraskuuta kello 9–10.30

📣 avoin ja maksuton tilaisuus

📣 sopii erityisesti myyntijohdolle sekä huipulle tähtääville B2B-myyjille


Arvomyynnistä puhutaan paljon, mutta nyt saamme tietää, mistä siinä on aidosti kyse. Jan Ropponen on tutkinut arvomyyntiä useamman vuoden ajan ja on nyt koonnut löytämänsä tärkeimmät asiat uuden kirjansa kansien väliin. Tässä tapahtumassa Jan kertoo niistä omin sanoin. Tule kuulemaan vinkit parempien tulosten saavuttamiseen ensimmäisten joukossa!


Forresterin tutkimuksen mukaan jopa 90 prosenttia asiakkaista kokee, että myyjät keskittyvät enemmän omiin tuotteisiinsa ja palveluihinsa kuin asiakasarvoon. Tämä on valtava ongelma, sillä myyjien kyky viedä keskustelut asiakkaiden liiketoimintahyötyjen tasolle korreloi vahvasti myyntitulosten kanssa.

Vaikka arvomyyntiä pidetään tärkeänä ja siitä puhutaan paljon B2B-myyntiorganisaatioissa, vain harva osaa toteuttaa sitä systemaattisesti. Jan Ropponen on tutkinut arvomyyntiä sekä siihen liittyviä menestyvien myyntiorganisaatioiden parhaita käytäntöjä, menetelmiä ja työkaluja eri B2B-toimialoilta. Janin havaintojen mukaan monessa myyntiorganisaatiossa ei ole yhteisymmärrystä siitä, mitä arvomyynti oikeasti edes tarkoittaa.

Tule mukaan verkkolähetyksenä toteutettavaan Arvomyynti-kirjan julkistustilaisuuteen. Näin varmistat, että olet ensimmäisten joukossa kuulemassa tämän tutkimusmatkan tärkeimmistä löydöksistä, joilla voit rakentaa itsellesi tai organisaatiollesi arvomyynnistä vahvemman kilpailuedun.


Huom! Osallistujien kesken arvotaan 20 kappaletta uunituoretta Arvomyynti -kirjaa!

 

 


 

Jan Ropponen on erikoistunut B2B-myyntiorganisaatioiden suorituskyvyn ja tuottavuuden parantamiseen. Hän suunnittelee ja toteuttaa kehitysohjelmia yhteistyössä asiakkaidensa kanssa, tukee strategioiden jalkauttamista ja auttaa heitä saavuttamaan liikevaihto- ja kannattavuustavoitteensa.

Jan on toiminut myynnin kehityskumppanina muun muassa yrityksille kuten Metso, F-Secure ja Telia Cygate. Kirjoillaan ja esiintymisillään Jan tuo suomalaisille yrityksille käyttöön menestyneiden B2B-myyntiorganisaatioiden parhaita käytäntöjä.

Tämä tapahtuma on kaikille maksuton. Sen toteuttaa Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA. Jan on vetänyt MMA:n jäsenille useita webinaareja, ja saanut niistä toistuvasti hyvää palautetta. Yhteinen tavoitteemme on kasvattaa myynnin osaamista Suomessa. Tässä yksi palaute viime syyskuun koulutuksesta:

"Ammattitaitoinen ja asiansa osaava kouluttaja. Hyvin tiivistetty sisältö laajasta aiheesta."

Jos et vielä ole MMA:n jäsen, niin liity nyt!